Протягом 13 років ми не просто навчаємо, а готуємо до продакшену справжніх самураїв. З нами розпочинали свій шлях вже відомі у світі GameDev арт-директори, лідартисти, синьйор-художники 2d та 3d графіки.
Викладачі ARTCLUB – реальні, чинні художники/ліди/артдири у продакшені. Тому тут завжди можна дізнатися те, як насправді застосовується на проектах з перших вуст. Програма навчання розробляється всередині нашої CG лабораторії і вже довела свою продуктивність . Але ми не припиняємо постійно її оновлювати, кожні півроку програма коригується під сучасні вимоги продакшена.
Кожен курс закінчується фінальною роботою, яка йде у ваше особисте портфоліо. Приємним доповненням до портфоліо є міжнародний сертифікат AUTODESK. Багато хто задається питанням: “А навіщо ж він потрібен?” Звичайно, головне для художника – це портфоліо, знання та скіли, але не забуватимемо про те, скільки наших CG артистів працюють за межами країни. Сертифікат AUTODESK – це основний документ, що підтверджує ваш зв’язок, як фахівця, з СG графікою, який обов’язково вимагатиме при оформленні документів на виїзд.
Навчання відбувається як на нашій базі ARTCLUB, яка знаходиться у самому серці столиці, так і ОНЛАЙН! Класи повністю укомплектовані персональними комп’ютерами та графічними планшетами. Все, що вам знадобиться на заняттях в Академії, це гарний настрій та бойовий дух!
Ні для кого не секрет, наскільки ARTCLUB пов’язаний із багатьма студіями Києва. Для деяких студій ми не тільки основний постачальник перспективних молодих художників, а й база з підняття скілів артистів, що діють 2д/3д, у продакшені. Нині ми вже велика родина! Перші випускники Академії, часто заглядають до нас у гості на майстер-класи, щоби поділитися вже своїм досвідом з молодим поповненням.
Участь у проєктах
Ласкаво просимо в ARTCLUB!
Академію комп’ютерної графіки було створено у 2005 році як центр підготовки фахівців для девелоперських компаній, діяльність яких безпосередньо пов’язана з виробництвом графіки для комп’ютерних ігор та реклами. Перша база Академії була на території компанії «Перша студія» (велика аутсорсингова компанія в Україні та за її межами).
Перший авторський курс 3d-моделювання «Професіонал» складався з двох напрямків – «Моделювання техніки» та «Моделювання персонажів». Потрапити на цей курс можна було лише за попередньою співбесідою або пройшовши базове навчання в інших навчальних центрах за розробленою програмою. На жаль, рівень викладання в інших центрах не відповідав нашим високим вимогам і ми відмовилися від такої співпраці.
В связи с этим мы разработали свой курс «Стандарт», который включает в себя не только базовое обучение программам Autodesk Maya , но и азы моделирования 3D-объектов, создание развертки модели, текстуринг под PBR и финальную визуализацию. На курсах “Профессионал” и “Текстуринг” мы подключили PBR-технологии и повысили требования к 3D-моделям.
У 2007 році академія набула статусу офіційного Авторизованого тренінгового центру AUTODESK з правом видачі міжнародного сертифікату. Цього ж року Академію було представлено на міжнародній конференції AUTODESK у Тунісі. Завдяки цьому сьогодні ви маєте унікальну можливість пройти професійну підготовку за найбільш популярними напрямками у сфері цифрової графіки. Наші досвідчені інструктори готові ділитися з вами найновішими технологіями створення графіки не лише для різних жанрів комп’ютерних ігор, але й для інших галузей та напрямків продакшену.
ARTCLUB – підготував понад 20000 фахівців не лише в Україні, а й у Європі, Азії, Канаді. Наші випускники працюють у найпрестижніших компаніях країни та за її межами. Сьогодні ми пропонуємо вам цілий спектр напрямків за графіком: 3D-моделінг, скалптинг, текстуринг, 2D-графіка, концепт-арт, анімація, візуалізація. ARTCLUB – це лабораторія зі створення графіки. Разом ми створюємо якісний арт!
Наша команда
Денис Воробйов
3D Artist Generalist
ARTCLUB Instructor
детальныше...
ARTCLUB Instructor
Привіт, мене звуть Воробйов Денис. Я спеціалізуюся на ігровій графіці, перед усім це об’єкти середовища. Моя головна мета — створювати високоякісний контент для ігор з талановитими людьми, зосереджуючись на найкращих результатах, навчатись новому та ділитись своїм багатим досвідом з іншими. Бо коли ми навчаємо інших – ми навчаємось самі!
Що до скілів? В мене гарні навички моделювання високо та низько полігональних об’єктів, авжеж текстурування, хороший рівень цифрової скульптури, традиційне малювання, візуалізація, маю великій досвіду праці з сучасними ігровими редакторами, навіть маю базові знання C# скриптів. Добре розумію процес виробництва, слідкую за сучасними технологіями та їх реалізаціями в іграх
Дмитро Луцюк
3D Lead Artist / 4A GAMES
ARTCLUB Instructor
детальныше...
ARTCLUB Instructor
Доброго дня! Мене звуть Дмитро, я Lead Artist у креативній команді CG художників компанії 4A GAMES. Я з любов’ю ставлюся до своєї справи обов’язками як лід. До своїх студентів я вимогливий і хочу максимальної віддачі під час навчання. Намагаюся максимально близько познайомити з воркфлоу сьогоднішніх реалій у продакшні. 3D Lead Artist / 4A GAMES.
Макс Щербин
CG artist / WARGAMING Persha Studia
ARTCLUB Instructor
детальныше...
CG artist / WARGAMING Persha Studia
Проект – “World of Warplanes”.
Должность – 3D, 2D artist. / Persha Studia “Nikitova LLC”
– RPG game ‘’Overloard 2’’ Triumph Studios;
– Rhythm game ‘’DJ Hero 2’’ Freestyle Games;
– Casual strategy ‘’Chocolatier 3’’ Big Splash Games LLC;
– HOB games ’’Mystery Legends”, “Mystery Legends 2”, “BeautyBeast”, “Phantom_Ophera” Big Fish games;
– HOB game ‘’Disney Animal Kingdom Explorers’’ Playdom games;
– Action Horror game ‘’Silent hill: Book of Memories’’ Way Forward;
Должность – 3D, 2D artist. – “Electronic Paradise”
– Quest game “Dead Mountaineer’s Hotel”;
– Action game “Wehrwolf”;
– Quest game “Corsars”.
Віктория Тимченко Іванішина
Art Director at Holy Water
ARTCLUB Instructor
детальніше...
Привіт! Мене звати Вікторія, я займаю посаду art director в компанії Holy Water. У геймдев я потрапила більше 10 років тому. З того часу працювала над проєктами в різних жанрах та арт стилістиках: Hidden Object, Match 3, Social Casino, інтерактивні історії. Маю досвід як в аутсорсингових компаніях, так і продуктових, працювала і в офісі, і на фрилансі. Тут я для того, щоб ділитись досвідом з художниками, які прагнуть якісно підняти свій рівень.
Вадим Попенко
Art Director at WARGAMING
AUTODESK Instructor
детальніше...
Засновник Академії комп’ютерної графіки “ARTCLUB”. Арт-директор в компанії WARGAMING. Інструктор AUTODESK. Арт-директор карткової гри WORLD OF TANKS GENERALS, «Удар опівночі» НАМКО Бандай. Lead художник та арт-директор понад 30 проектів. Деякі з них: X3 Reunion Egosoft, Shrek 2, EA “Medal of Honor”, DICE “Battlefield”, “Gun” – Activision, “Stroke of midnight” NAMKO Bandai/BigFishGames, “Phantom_Ophera” ігри Big Fish Навчання та організація роботи для «Sims2», «Crystal Dynamics». Досвід роботи: Gauntlet: Seven Sorrows – Midway, Need for Speed Underground 2 – Electronic Arts , DICE – “Battlefield”, “Arena Football” – EA_TIBURON , “NBA 2005” EA_Vancouver, Ритм-гра ”DJ Hero 2” Freestyle Games, EA_SPORTS ІГРИ. Вечір сімейних ігор Hasbro. Art Developer для ПК, Wii, DS, IPhone/IPad, Mobile, PS, Xbox one /360
Ірина Плєсун
3D Animator Qumaron
ARTCLUB Instructor
детальныше...
Привіт! Мене звати Ірина , я Animation artist , роблю анімацію та motion-Design в різних напрямках . У геймдев я потрапила більше 9 років тому. З того часу працювала над проєктами в різних жанрах та арт стилістиках: , Match 3, Social Casino,MOBA, MMORPG, battle royal , інтерактивні історії, та промо.Маю досвід як в аутсорсингових компаніях, таких як ZEO так і продуктових, таких як Plarium, працювала і в офісі, і на фрилансі. Тут я для того, щоб ділитись досвідом з людьми , які прагнуть якісно підняти свій рівень в анімації, визначити , свій напрямок, і зробити пару повноцінних анімацій для портфоліо !
Андрій Ткач
3d Artist at WARGAMING
AUTODESK Instructor
детальніше...
Andrew started his work at company “Alumart” in the 2007 as designer of POS and exhibition stands.
In 2008 at company “Neocon” worked designing interior visualisation.
In 2010 Andrew continued his career development at postp-roduction studios “Kinopost” as CG&VFX artist.
In 2012 at Frogwares Game Development Studio worked CG Artist and level designer
Since 2013 CG Artist in WARGAMING
Work experience:
At postproduction studios, on many projects, VFX for television and movie; Music Video, Broadcast Design, Video Presentations, cartoons, visual effects for cinema and TV Serials
At gamedev, projects:Sherlock Holmes – CRIMES & PUNISHMENTS (modeling environment objects, level design)
Autodesk Instructor (RENDER and Visualisation), ATC ARTCLUB Instructor
Валерій Дарченко
Lead 3D Artist
ARTCLUB Instructor
детальніше...
Lead 3D Artist / м. Ер-Ріяд (Саудівська Аравія) Обов’язки: повний 3D продакшн цикл (modeling, sculpting, UV-unwrap, baking maps, texturing, shading, lighting, render, rigging, animation). Video compositing. Обов’язки: повний 3D продакшн цикл (modeling, sculpting, UV-unwrap, baking maps, texturing, shading, lighting, render, rigging, animation). Video compositing. Post-production, та на замовлення таких компаній як: McDonalds, Coca-Cola, Tissot, P&G, Philip Morris, British American Tobacco, Новий канал , 2+2, Prestigio, Oriflame, Porsche, бійцівське шоу Legend та ін. Один із останніх проектів – створення синематиків та 3D mapping show для чемпіонату з DOTA2 за участю 10 топових команд світу.
Дмитрий Власенко
CG Artist Freelancer
ARTCLUB Instructor
детальніше...
A self taught freelance 3D artist exacting to myself and intolerant to any drawbacks of self and others. Started as a 3DS Max modeler and visualizer, finally appreciated Pixologic ZBrush due to its virtually limitless possibilities for self-expression and professional activity.
Greatly enjoy in practicing anatomy sculpting skills, trying to achieve a deep understanding of the natural form’s perfection. Passionate about 3D characters development.
Joined the Artclub team to ease the process of mastering complex professional ZBrush software for the newcomers and further widen horizons and improve artistry of experienced users. Trying to develop a flexible approach that will take into account a different knowledge level of students.