- курсу складається з 9 лекцій;
- тривалість: два місяці, один раз на тиждень;
- сертифікація ARTCLUB;
- заняття проводяться онлайн .
7800грн
Початок 15 листопада, залишилось:
Як записатись?
Для запису на обраний курс ви можете надіслати смс-повідомлення, в якому вказати своє ім’я, прізвище і курс. За 10 днів до початку курсу ми зв’яжемося з вами і повідомимо про початок занять. Також на окремій сторінці кожного з курсів можна стежити за лічильником до початку занять наступної групи. Також ви можете отримати консультацію за номером: +38 (095) 498-84-43.
Цифрова графіка
Курс “ЦИФРОВА ГРАФІКА” – це перша частина 2D-курсу Академії, який присвячений колажуванню і базовим навичкам художника-початківця, та є першим етапом знайомства зі світом казуальної графіки. Термін «казуальна» походить від латинського слова casualis, що означає «випадковий». Застосовується термін насамперед до казуальних ігор, хоча сьогодні це вже окремий стиль в моді, дизайні, і т.д. Казуальна гра – це гра, в яку грають від випадку до випадку, між справою. Зважаючи на своє призначення, така гра, як правило, має досить прості правила і не вимагає від користувача гарного володіння комп’ютером. Цей курс призначений не тільки для тих, хто хоче познайомитися з напрямком casual, а й для тих, хто робить перші кроки в цифровій графіці. Досвідчений викладач навчить вас користуватися графічним планшетом і професійній роботі в програмі Photoshop, проведе лекції по світлу, кольоровій гамі, композиції, по художніх азах. Також ви навчитеся створювати казуальні роботи за загальноприйнятою специфікацією.
Програма курсу:
детальніше програма курсу...
-Лекція 1 (60 хв): Ознайомлення з аджендою курсу. Наглядно показати де знадобляться ці навики.
Новий матеріал: Що таке мудборд, як підібрати правильні референси, аналіз референсів, як зробити свою роботу цікавою та унікальною, план дій, оцінка часу.
Домашнє завдання: зібрати мудборд (об’єкт + матеріальність), продумати ідею на будь-яку впізнаваєму тематику (Єгипет, Японія, пірати, вікінги, відьми, феї, космос, роботи тощо), розробити біля трьох видів драфтового концепту чи силуету.
-Лекція 2 (90хв): Фідбек сесія по домашньому завданню.
Новий матеріал: концепт лайнарт\ від п’ятна\фотобаш (теорія), фізика освітлення та об’єм (принципи та найпоширеніші помилки).
Домашнє завдання: чистовий ч\б концепт + об’єм.
-Лекція 3 (90хв): Фідбек сесія по домашньому завданню.
Новий матеріал: накладання кольору, теплохолодність
Домашнє завдання: пофарбувати об’єкт в різні кольори (білий, чорний, сірий, червоний, зелений, синій, фіолетовий, жовтий), розбити об’єкти на різний тон та насиченість, витримувати принцип теплохолодності.
-Лекція 4 (90хв): Фідбек сесія по домашньому завданню.
Новий матеріал: глянцева, матова текстури. Як формою обіграти матеріальність.
Домашнє завдання: зафіналити три види текстур
-Лекція 5 (90хв): Фідбек сесія по домашньому завданню.
Новий матеріал: нова, вживана та старовинна текстури, вчимось додавати патину, мох та дефекти.
Домашнє завдання: зафіналити три види текстур
-Лекція 6 (90хв): Фідбек сесія по домашньому завданню.
Новий матеріал: прозора – не прозора текстури (вода, дорогоцінне каміння, лід, желе тощо)
Домашнє завдання: зафіналити одну прозору текстуру на об’єкті та проявити креатив та відмалювати ще однин об’єкт незвичної матеріальності (сніг, лава, лапша 🙂 тощо).
-Лекція 7 (90хв): Фідбек сесія по домашньому завданню.
Новий матеріал: поєднання\комбінація текстур, рефлекси та поєднання кольорів.
Домашнє завдання: доповнити об’єкт додатковою деталізацією та зафіналити з мінімум трьома різними текстурами та властивостями.
-Лекція 8 (60хв): Фідбек сесія та детальний розбір всіх робіт + фідбек (все заняття).
Домашнє завдання: робота над фідбеком
-Лекція 9 (60хв): Розбір фінальних робіт. Рекомендації по веденню портфоліо, подальшому розвитку хард скілів та застосуванню набутих навичок.
Викладач курсу:
Привіт! Мене звати Вікторія, я займаю посаду art director в компанії Holy Water. У геймдев я потрапила більше 10 років тому. З того часу працювала над проєктами в різних жанрах та арт стилістиках: Hidden Object, Match 3, Social Casino, інтерактивні історії. Маю досвід як в аутсорсингових компаніях, так і продуктових, працювала і в офісі, і на фрилансі. Тут я для того, щоб ділитись досвідом з художниками, які прагнуть якісно підняти свій рівень.
Про нас
Академія комп’ютерної графіки була створена в 2005 році як центр підготовки фахівців для девелоперських компаній, діяльність яких безпосередньо пов’язана з виробництвом графіки для комп’ютерних ігор і реклами.
Сьогодні у вас є унікальна можливість пройти професійну підготовку по найбільш популярних напрямках в сфері цифрової графіки. Наші досвідчені інструктори готові ділитися з вами новітніми технологіями створення арту не тільки для різних жанрів комп’ютерних ігор, але і для інших галузей і напрямків продакшена.
+ 38 (096) 228-21-29