-
- довжина курсу: 15 занять по дві години (30 годин);
- тривалість: два місяці, один/два рази на тиждень;
- міжнародна сертифікація AUTODESK;
- заняття проводяться онлайн та офлайн на нашому обладнанні.
10300грн
9200грн
Початок 17 січня, залишилось:
Як записатись?
Для запису на обраний курс ви можете надіслати смс-повідомлення, в якому вказати своє ім’я, прізвище і курс. За 10 днів до початку курсу ми зв’яжемося з вами і повідомимо про початок занять. Також на окремій сторінці кожного з курсів можна стежити за лічильником до початку занять наступної групи. Також ви можете отримати консультацію за номером: +38 (095) 498-84-43.
Текстура – це не тільки розфарбування об’єкта. Фактично, термін “текстура” означає шорсткість або гладкість поверхні об’єкта, тобто, вона відображає ті властивості поверхні, які можна сприймати. Створюючи текстуру, орієнтуйтеся на різноманітні референси з матеріалів. Також ви можете фотографувати необхідні поверхні самостійно. Знімки з зображеннями реальних текстур – це безцінний матеріал для роботи і аналізу. В результаті у вас накопичиться велика колекція всяких камінчиків, паличок, кори, іржавого заліза, наполовину зітлілої мішковини та іншого дивного майна, а досвідчений викладач навчить вас професійно використовувати Photoshop для обробки і подальшого використання таких зображень для текстурування.
Програма курсу:
Текстуринг PBR (фізично обгрунтований рендеринг)
Фізично обгрунтований рендеринг (PBR) бере за основу ідею використання реалістичних моделей затінення/освітлення разом із заданими значеннями властивостей поверхні з метою точного відтворення реальних матеріалів.
PBR – це, скоріше, концепція, ніж суворе зведення правил, а тому на практиці реалізація систем PBR різна. Однак, так як всі вони засновані на одній головній ідеї – рендерити найбільш точно – багато принципів легко переносяться з проекту на проект або з движка у движок. Крім якості рендера, найбільш серйозна причина використовувати реальні значення властивостей матеріалів – це системність. Наявність єдиних базових матеріалів знімає з художника необхідність вгадувати вірні настройки при створенні матеріалів. При цьому спрощується арт-дирекшн, оскільки є гарантія, що створений художниками контент буде чудово виглядати при будь-якому освітленні.
Про нас
Академія комп’ютерної графіки була створена в 2005 році як центр підготовки фахівців для девелоперських компаній, діяльність яких безпосередньо пов’язана з виробництвом графіки для комп’ютерних ігор і реклами.
Сьогодні у вас є унікальна можливість пройти професійну підготовку по найбільш популярних напрямках в сфері цифрової графіки. Наші досвідчені інструктори готові ділитися з вами новітніми технологіями створення арту не тільки для різних жанрів комп’ютерних ігор, але і для інших галузей і напрямків продакшена.
+ 38 (096) 228-21-29