-
- довжина курсу: 15 занять по дві години (30 годин);
- тривалість: два місяці, один/два рази на тиждень;
- міжнародна сертифікація AUTODESK;
- тільки для студентів ARTCLUB: знижка 5%, протягом одного року.
7600грн
8800грн
Початок 25 лютого, залишилось:
Як записатись?
Для запису на обраний курс ви можете надіслати смс-повідомлення, в якому вказати своє ім’я, прізвище і курс. За 10 днів до початку курсу ми зв’яжемося з вами і повідомимо про початок занять. Також на окремій сторінці кожного з курсів можна стежити за лічильником до початку занять наступної групи. Також ви можете отримати консультацію за номером: + 38 (096) 228-21-29.
В основі анімації лежить фіксація фаз руху об’єктів – їх положення, форми, розмірів, кольору. Цю операцію називають «таймингом». Тайминг – «невидима» частина мистецтва одухотворення; непомітна для глядача, вона може стати першопричиною найвищого успіху або повного провалу.
Хто такий аніматор? Аніматор – це актор, що генерує власні ідеї, що стосуються гри, як це робить актор театру або кіно. Найменша частина дії – окремий кадр або малюнок – знаходиться повністю у веденні аніматора, тут проявляється його майстерність. Як стрибає м’яч? Як реагує персонаж при здивуванні? Ці завдання вирішує саме аніматор.
Мальований фільм – це вид карикатури. Натуральний рух виглядає в анімації млявим і неживим, він сам по собі має другорядне значення, головним є те, що служить прихованою причиною руху. Уважно вдивляйтеся в кожен рух, прибирайте з нього другорядне, а те, що залишилося, перебільшуйте до межі!
На зорі анімації в компанії Дісней розробили 12 основних законів і принципів анімації. Знання і застосування їх на практиці допоможе зробити вашу анімацію більш привабливою і живою.
Цей курс розроблений для ознайомлення з усіма основними законами і принципами класичної анімації, що дозволить початківцям-аніматорам придбати базові знання і зрозуміти конструктивний спосіб побудови створення мультфільму.
Протягом цього курсу ви створите початкову папку робіт, з якою зможете звертатися в студії мультиплікації. Проробивши вправи і ознайомившись з прикладами, ви зрозумієте причинно-наслідковий закон руху, навчитеся відчувати вагу, швидкість предмета, робити правильну ходу, виконаєте вправу з діалогом. Кожен приклад розглядається докладно і для кращого засвоєння будуть представлені відео-приклади і приклади з повсякденного життя.
На цьому курсі ви вивчите:
Про нас
Академія комп’ютерної графіки була створена в 2005 році як центр підготовки фахівців для девелоперських компаній, діяльність яких безпосередньо пов’язана з виробництвом графіки для комп’ютерних ігор і реклами.
Сьогодні у вас є унікальна можливість пройти професійну підготовку по найбільш популярних напрямках в сфері цифрової графіки. Наші досвідчені інструктори готові ділитися з вами новітніми технологіями створення арту не тільки для різних жанрів комп’ютерних ігор, але і для інших галузей і напрямків продакшена.
+38 (095) 498-84-43