ARTCLUB
  • Головна
  • Курси
    • СТАНДАРТ
    • ПРОФЕСІОНАЛ
    • СКАЛПТИНГ
    • ТЕКСТУРИНГ
    • ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
    • ЦИФРОВА ГРАФІКА
    • КОНЦЕПТ-АРТ
    • КОМПОУЗИНГ
    • АНІМАЦІЯ
  • Галерея
  • Студенти
  • Про нас
  • Контакти
  • Українська
  • English
  • Русский
  • Search
2

RIGGING / SETUP / ANIMATION

ANIMATION

        • довжина курсу: 15 занять по дві години (30 годин);
        • тривалість: два місяці, один/два рази на тиждень;
        • міжнародна сертифікація AUTODESK;
        • тільки для студентів ARTCLUB: знижка 5%, протягом одного року.

7600грн
8800грн

Початок 25 лютого, залишилось:

0
Days
0
Hours
0
Minutes
0
Seconds

Як записатись?

Для запису на обраний курс ви можете надіслати смс-повідомлення, в якому вказати своє ім’я, прізвище і курс. За 10 днів до початку курсу ми зв’яжемося з вами і повідомимо про початок занять. Також на окремій сторінці кожного з курсів можна стежити за лічильником до початку занять наступної групи. Також ви можете отримати консультацію за номером: + 38 (096) 228-21-29.

В основі анімації лежить фіксація фаз руху об’єктів – їх положення, форми, розмірів, кольору. Цю операцію називають «таймингом». Тайминг – «невидима» частина мистецтва одухотворення; непомітна для глядача, вона може стати першопричиною найвищого успіху або повного провалу.

Хто такий аніматор? Аніматор – це актор, що генерує власні ідеї, що стосуються гри, як це робить актор театру або кіно. Найменша частина дії – окремий кадр або малюнок – знаходиться повністю у веденні аніматора, тут проявляється його майстерність. Як стрибає м’яч? Як реагує персонаж при здивуванні? Ці завдання вирішує саме аніматор.

Мальований фільм – це вид карикатури. Натуральний рух виглядає в анімації млявим і неживим, він сам по собі має другорядне значення, головним є те, що служить прихованою причиною руху. Уважно вдивляйтеся в кожен рух, прибирайте з нього другорядне, а те, що залишилося, перебільшуйте до межі!

На зорі анімації в компанії Дісней розробили 12 основних законів і принципів анімації. Знання і застосування їх на практиці допоможе зробити вашу анімацію більш привабливою і живою.

Цей курс розроблений для ознайомлення з усіма основними законами і принципами класичної анімації, що дозволить початківцям-аніматорам придбати базові знання і зрозуміти конструктивний спосіб побудови створення мультфільму.

Протягом цього курсу ви створите початкову папку робіт, з якою зможете звертатися в студії мультиплікації. Проробивши вправи і ознайомившись з прикладами, ви зрозумієте причинно-наслідковий закон руху, навчитеся відчувати вагу, швидкість предмета, робити правильну ходу, виконаєте вправу з діалогом. Кожен приклад розглядається докладно і для кращого засвоєння будуть представлені відео-приклади і приклади з повсякденного життя.

На цьому курсі ви вивчите:

  • 1 МОДУЛЬ: Знайомство з Maya

      • Заняття 1. Вступ. Направлення в аниміції, інтерфейс, анімаційні криві. Gimbal lock, Constrains. Домашнє завдання;
      • Заняття 2. Rigging. Плагін Advanced Skeleton. Скінінг. Домашнє завдання;
      • Заняття 3. Rigging обличча.Driven Key, Бденд шейпи. Домашнє завдання;
      • Заняття 4. Перевіряємо домашні завдання.
  • 2 МОДУЛЬ: Анімація -початок.

          • Заняття 5. Вступ до анімації. Таймінг та спейсінг у 3D на прикладах анімаційних кривих. Методи анімацій Pose to Pose, Straight ahead, Squash & Stratch. Домашнє завдання;
  • 3 МОДУЛЬ: 12 Принціпів анімації.

                 — Заняття 6. Slow In, Slow out. Вес. Домашнє завдання (Анімация Bouncing Ball + зупинка);

                 — Заняття 7. Anticipation. Posing . Squash & Stratch. Домашнє завдання(Стрибок персонажа);

                  — Заняття 8. Overlapping;

                  — Заняття 9. Перевіряємо домашні завдання.

  • 4 МОДУЛЬ: Хода та біг.

          • Заняття 10. Хода та біг двуногого персонажа. Домашнє завдання;
          • Заняття 11. Хода та біг тварин. Домашнє завдання;
  • 5 МОДУЛЬ: Акторська гра.

    • Заняття 12. Як працювати з рефами;
    • Заняття 13. Емоції. Типи емоції. Ліпсінг;
    • Заняття 14. Перевірка домашніх звдань;
  • 6 МОДУЛЬ: Фіналізація.

       – Заняття 15. Повторення. Відповіді на питання. Перевірка домашніх завдань. Життя після курсів.

Про нас

Академія комп’ютерної графіки була створена в 2005 році як центр підготовки фахівців для девелоперських компаній, діяльність яких безпосередньо пов’язана з виробництвом графіки для комп’ютерних ігор і реклами.

Сьогодні у вас є унікальна можливість пройти професійну підготовку по найбільш популярних напрямках в сфері цифрової графіки. Наші досвідчені інструктори готові ділитися з вами новітніми технологіями створення арту не тільки для різних жанрів комп’ютерних ігор, але і для інших галузей і напрямків продакшена.

+38 (095) 498-84-43

info@academygraphics.com.ua

vadim popenko

  • ІНСТРУКТОРИ

    Всі інструктори Академії акредитовані, є фахівцями високого класу, мають пряме відношення до розробок і займають ключові посади в найбільших компаніях геймдеву.

  • ОБЛАДНАННЯ

    Все навчання проходить на нашій базі. Вам не потрібно брати з собою ноутбуки та інші девайси для навчання. Клас повністю укомплектований стаціонарними комп’ютерами і графічними планшетами.

  • СЕРТИФІКАЦІЯ

    Всі студенти, які успішно закінчили наші курси за 3D–напрямками, отримують міжнародний сертифікат AUTODESK, а за 2D–напрямками – сертифікат Академії ARTCLUB.

  • СТАНДАРТ
  • ПРОФЕСІОНАЛ
  • СКАЛПТИНГ
  • ТЕКСТУРИНГ
  • ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
  • КОМПОУЗИНГ
  • ЦИФРОВА ГРАФІКА
  • КОНЦЕПТ-АРТ
  • АНІМАЦІЯ

Artclub

Scroll to top