• довжина курсу: 15 занять по дві години (24 години);
• тривалість: два місяці, один/два рази на тиждень;
• міжнародна сертифікація AUTODESK;
• заняття проводяться на нашому обладнанні;
• знижка 5% для студентів, які пройшли “СТАНДАРТ”(діє протягом року).
7600 грн
8600 грн
Початок 16 березня, залишилось:
Як записатись?
Для запису на обраний курс ви можете надіслати смс-повідомлення, в якому вказати своє ім’я, прізвище і курс. За 10 днів до початку курсу ми зв’яжемося з вами і повідомимо про початок занять. Також на окремій сторінці кожного з курсів можна стежити за лічильником до початку занять наступної групи. Також ви можете отримати консультацію за номером: +38 (095) 498-84-43.
Курс «ПРОФЕСІОНАЛ» складається з двох частин: “Моделювання техніки” та “Моделювання персонажів”. Протягом 12 занять ви будете створювати модель людини та автомобіль, а також робити розгортку та текстурувати ці моделі. Ви навчитесь моделювати техніку, вписуючись в заданий бюджет, налаштовувати шейдинг та розгортати модель на декілька текстур. Курс також буде цікавий тим, хто має певні знання про програму, але хоче їх систематизувати, а також підвищити свою ефективність за рахунок нових прийомів і методів роботи. Курс «ПРОФЕСІОНАЛ” не прив’язаний до якого-небудь конкретного програмного продукту; мМетодику, яку ви вивчите, можна буде застосувати практично в будь-якому з пакетів для тривимірного моделювання. Для успішного проходження курсу дуже важливо, щоб ви знали і розуміли інтерфейс і команди вашого програмного забезпечення. Курс буде особливо корисний тим, хто вже визначився зі своєю майбутньою спеціалізацією і знає, що для того, щоб стати висококласним фахівцем в створенні ігор, необхідно створювати об’єкти і працювати за високими стандартами і в стислі терміни.

1. МОДЕЛЮВАННЯ ТЕХНІКИ
Цей курс буде особливо цікавий людям, які не уявляють свого життя без всілякої техніки і пристроїв, а також для тих, хто хоче дізнатися, як створюються сучасні ігри і яка роль 3d в цих іграх.
Курс включає в себе моделювання автомобілів за кресленнями, створення різноманітних інженерних споруд і промислових об’єктів. Також у вас буде можливість познайомитися з NextGen технологіями сучасного тривимірного моделювання. Як референси ви можете використовувати скетчі та фотоматеріали: чим більше у вас матеріалу для роботи, тим більше шансів створити більш точну копію об’єкта.
На заняттях ви дізнаєтеся, який полігонаж використовується в сучасних гонках, як розробники піклуються про оптимізацію графіки і як це відбивається на моделюванні.
Ви навчитеся правильно “читати” креслення і фотоматеріали для роботи, а також з самого початку правильно створювати сітку для плавного шейдингу моделей.

2. МОДЕЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЖУ
Друга частина – “Моделювання персонажу” – для тих, хто вже має досвід роботи з тривимірною графікою і хоче правильно навчитися моделювати персонажа за концептом. На курсі ві будете створювати реалістичну модель людини. В процесі цього ви досягнете технічного і художнього розуміння того, з чого складається відтворення форми тіла.
Про нас
Академія комп’ютерної графіки була створена в 2005 році як центр підготовки фахівців для девелоперських компаній, діяльність яких безпосередньо пов’язана з виробництвом графіки для комп’ютерних ігор і реклами.
Сьогодні у вас є унікальна можливість пройти професійну підготовку по найбільш популярних напрямках в сфері цифрової графіки. Наші досвідчені інструктори готові ділитися з вами новітніми технологіями створення арту не тільки для різних жанрів комп’ютерних ігор, але і для інших галузей і напрямків продакшена.
+ 38 (096) 228-21-29
+38 (095) 498-84-43