7600грн
8300грн
Початок 15 березня, залишилось:
Як записатись?
Для запису на обраний курс ви можете надіслати смс-повідомлення, в якому вказати своє ім’я, прізвище і курс. За 10 днів до початку курсу ми зв’яжемося з вами і повідомимо про початок занять. Також на окремій сторінці кожного з курсів можна стежити за лічильником до початку занять наступної групи. Також ви можете отримати консультацію за номером: +38 (095) 498-84-43.
Про курс:
Курс СТАНДАРТ – для тих, хто робить перші кроки в світі 3D-графіки. Навчання проводиться у програмі Autodesk Maya.
Особливістю цього курсу є не просте знайомство з програмами тривимірного моделювання, а вивчення повного виробництва моделі. У процесі навчання ви отримаєте первинні навички роботи в графічних пакетах, ознайомитеся з усіма складовими розробки гри та навчитеся моделювати прості об’єкти, створювати оптимізований UV-mapping, запікати Normal map, текстурити на простому початковому рівні . Фінальний етап – оформленния портфоліо, також за результатами співбесіди Ви будете готові до вступу на курс «Професіонал».
Autodesk Maya — інструментальна система тривимірної графіки анімації, що володіє також функціоналом потужного редактора, яка широко застосовується в кінематографії, телебаченні та комп’ютерних іграх. Спочатку розроблена для ОС Irix (платформа SGI), потім була перенесена в ОС Linux, Microsoft Windows і Mac OS X. В даний час існують як 32, так і 64-бітові версії Maya. (Останні релізи Maya доступні тільки для 64-бітових систем).
Maya названа в честь санскритського слова माया (māyā, майя), що означає «ілюзія».


Програма курсу “Стандарт”:


На курсі “СТАНДАРТ” ви отримаєте основні знання з:
- налаштування інтерфейсу програми;
- прийомів навігації, управління камерами, налаштування гарячих клавіш;
- роботи над основними операціями з полігонального моделювання (Mesh, Edit Mesh, Mesh Tools);
- способів моделювання (безпосередньо – з полігону або зі стандартного примітиву);
- практичних напрацювань матеріалу за спеціальними методиками;
- розгортки об’єкту (UV Texture Editor);
- характеристик основних матеріалів;
- самостійної розробки і створення 3д-об’єктів (пропсів) для комп’ютерних ігор;
- роботи у графічному 2D-редакторі, створення текстури;
- налаштування сцени в Outliner;
- на заняттях будуть спеціальні вправи для моделлерів на уважність та швидкість;
- фінального оформлення роботи, портфоліо (Marmoset).
Випускні роботи студентів:
Про нас
Академія комп’ютерної графіки була створена в 2005 році як центр підготовки фахівців для девелоперських компаній, діяльність яких безпосередньо пов’язана з виробництвом графіки для комп’ютерних ігор і реклами.
Сьогодні у вас є унікальна можливість пройти професійну підготовку по найбільш популярних напрямках в сфері цифрової графіки. Наші досвідчені інструктори готові ділитися з вами новітніми технологіями створення арту не тільки для різних жанрів комп’ютерних ігор, але і для інших галузей і напрямків продакшена.
+ 38 (096) 228-21-29
+38 (095) 498-84-43