ARTCLUB
  • Головна
  • Курси
    • СТАНДАРТ
    • ПРОФЕСІОНАЛ
    • СКАЛПТИНГ
    • ТЕКСТУРИНГ
    • ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
    • ЦИФРОВА ГРАФІКА
    • КОНЦЕПТ-АРТ
    • КОМПОУЗИНГ
    • АНІМАЦІЯ
  • Галерея
  • Студенти
  • Про нас
  • Контакти
  • Українська
  • English
  • Русский
  • Search
2

LOW POLY MODELING FOR BEGINNERS

STANDARD

2

LOW POLY MODELING FOR BEGINNERS

STANDARD

  • довжина курсу: 15 занять по дві години (30 годин);
  • тривалість: два місяці, один/два рази на тиждень;
  • міжнародна сертифікація AUTODESK;
  • заняття проводяться на нашому обладнанні.
  • 8000грн
    8800грн

    Початок 15 червня, залишилось:

    0
    Days
    0
    Hours
    0
    Minutes
    0
    Seconds

    Як записатись?

    Для запису на обраний курс ви можете надіслати смс-повідомлення, в якому вказати своє ім’я, прізвище і курс. За 10 днів до початку курсу ми зв’яжемося з вами і повідомимо про початок занять. Також на окремій сторінці кожного з курсів можна стежити за лічильником до початку занять наступної групи. Також ви можете отримати консультацію за номером: +38 (095) 498-84-43.

    Що нас чекає на “СТАНДАРТі”?

    • Про що цей курс?

      Курс СТАНДАРТ — для тих, хто робить перші кроки в світі 3D-графіки. Навчання проводиться у програмі Autodesk Maya.

      Особливістю цього курсу є не просте знайомство з програмами тривимірного моделювання, а вивчення повного виробництва моделі. Ми будемо створювати 3D за специфікою GameDev Production, дотримуватись оптимізованого UV, запікати карти, створювати реалістичні або малювані текстури та финально рендерити. 

    • Хто читає "Стандарт"?

      Навчання відбувається з досвідченими майстрами своєї справи — художники/ліди/артдиректори з Wargaming, Plarium та інших відомих компаній. Наші інструктори – реальні діючи художники продакшена, а це справжні знання прямо з цеху GameDev. Інстурктори ARTCLUB є активними учасниками та лекторами багатьох міжнародних конференцій.

    • Що отримуємо наприкінці курсу?

      По закінченню курсу ми оформимо портфолійну роботу, як в’яжуть ці роботи можна подивитися в нашій інстаграмі  і фейсбуці. За результатами співбесіди ви готові до вступу на курс «Професіонал». “Стандарт” це курс з міжнародною сертифікацією AUTODESK! Ви маєте можливість не тільки зробити перше портфоліо, але й отримати міжнародний сертифікат, який визнається у всьому світі!

    • Який софт використовуємо?

      Основний софт – Autodesk Maya — інструментальна система тривимірної графіки для моделювання та анімації, що має також функціонал потужного редактора, яка широко застосовується в кінематографії, телебаченні та комп’ютерних іграх.
      Photoshop – для корееції текстур, або карт нормалу.
      Substance Painter – софт для текстурингу.
      Marmoset Toolbag – фінальний рендер.

    Випускні роботи студентів:

    Програма курсу “Стандарт”

    • Функціонал

        • настройка інтерфейсу програми;
        • прийоми навігації, керування камерами, настроювання гарячих клавіш;
        • робота з основними операціями з полігонального моделювання (Mesh, Edit Mesh, Mesh Tools);
        • ми розробили для вас спеціальні вправи, які допоможуть швидше освоїти моделювання.
    • Драфт, форма, силует

        • способи моделювання (прямо – з полігону або зі стандартного примітиву);
        • вивчення референсу, підходи та правильний старт у швидкому отриманні форми, силует;
        • оптимізація, від простого до складного;
        • перевірка моделі перед мапінгом.
    • UV, створення мапінгу

        • розкладка/мапінг об’єкта (UV Texture Editor);
        • упаковка, падинг, тексель;
        • характеристики основних матеріалів.
    • Normal map

        • створення хайполі, шейдинг, фаски, деталізація;
        • запікання нормалу, основні проблеми та помилки;
        • перевірка результату на лоуполі.
    • Текстуринг

        • підбірка рефів, історія текстури, основні принципи;
        • PBR – що це таке та який софт використовуємо?;
        • створення текстур та запікання допоміжних карт.
    • Оформлення

        • фінальне вивантаження текстур та коригування;
        • одягаємо в двигуні на лоуполі, дивимося результат;
        • рендерим фінальний результат.

    Про нас

    Академія комп’ютерної графіки була створена в 2005 році як центр підготовки фахівців для девелоперських компаній, діяльність яких безпосередньо пов’язана з виробництвом графіки для комп’ютерних ігор і реклами.

    Сьогодні у вас є унікальна можливість пройти професійну підготовку по найбільш популярних напрямках в сфері цифрової графіки. Наші досвідчені інструктори готові ділитися з вами новітніми технологіями створення арту не тільки для різних жанрів комп’ютерних ігор, але і для інших галузей і напрямків продакшена.

    + 38 (096) 228-21-29

    +38 (095) 498-84-43

    info@academygraphics.com.ua

    vadim popenko

    • ІНСТРУКТОРИ

      Всі інструктори Академії акредитовані, є фахівцями високого класу, мають пряме відношення до розробок і займають ключові посади в найбільших компаніях геймдеву.

    • ОБЛАДНАННЯ

      Все навчання проходить на нашій базі. Вам не потрібно брати з собою ноутбуки та інші девайси для навчання. Клас повністю укомплектований стаціонарними комп’ютерами і графічними планшетами.

    • СЕРТИФІКАЦІЯ

      Всі студенти, які успішно закінчили наші курси за 3D–напрямками, отримують міжнародний сертифікат AUTODESK, а за 2D–напрямками – сертифікат Академії ARTCLUB.

    • СТАНДАРТ
    • ПРОФЕСІОНАЛ
    • СКАЛПТИНГ
    • ТЕКСТУРИНГ
    • ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
    • КОМПОУЗИНГ
    • ЦИФРОВА ГРАФІКА
    • КОНЦЕПТ-АРТ
    • АНІМАЦІЯ

    Artclub

    Scroll to top