ARTCLUB
  • Головна
  • Курси
    • СТАНДАРТ
    • ПРОФЕСІОНАЛ
    • СКАЛПТИНГ
    • ТЕКСТУРИНГ
    • ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
    • ЦИФРОВА ГРАФІКА
    • КОНЦЕПТ-АРТ
    • КОМПОУЗИНГ
    • АНІМАЦІЯ
  • Галерея
  • Студенти
  • Про нас
  • Контакти
  • Українська
  • English
  • Русский
  • Search
2

CLASSICAL & PBR TEXTURING 3D OBJECTS

TEXTURING

  • довжина курсу: 15 занять по дві години (30 годин);
  • тривалість: два місяці, один/два рази на тиждень;
  • міжнародна сертифікація AUTODESK;
  • заняття проводяться на нашому обладнанні;
  • знижка студентам АРТКЛАБ 5%.

8200грн

7400грн

Початок 18 лютого залишилось:

0
Days
0
Hours
0
Minutes
0
Seconds

Як записатись?

Для запису на обраний курс ви можете надіслати смс-повідомлення, в якому вказати своє ім’я, прізвище і курс. За 10 днів до початку курсу ми зв’яжемося з вами і повідомимо про початок занять. Також на окремій сторінці кожного з курсів можна стежити за лічильником до початку занять наступної групи. Також ви можете отримати консультацію за номером: +38 (095) 498-84-43.

Класичний текстуринг

Текстура – це не тільки розфарбування об’єкта. Фактично, термін “текстура” означає шорсткість або гладкість поверхні об’єкта, тобто, вона відображає ті властивості поверхні, які можна сприймати. Створюючи текстуру, орієнтуйтеся на різноманітні референси з матеріалів. Також ви можете фотографувати необхідні поверхні самостійно. Знімки з зображеннями реальних текстур – це безцінний матеріал для роботи і аналізу. В результаті у вас накопичиться велика колекція всяких камінчиків, паличок, кори, іржавого заліза, наполовину зітлілої мішковини та іншого дивного майна, а досвідчений викладач навчить вас професійно використовувати Photoshop для обробки і подальшого використання таких зображень для текстурування.

Текстуринг PBR (фізично обгрунтований рендеринг)

Фізично обгрунтований рендеринг (PBR) бере за основу ідею використання реалістичних моделей затінення/освітлення разом із заданими значеннями властивостей поверхні з метою точного відтворення реальних матеріалів.

PBR – це, скоріше, концепція, ніж суворе зведення правил, а тому на практиці реалізація систем PBR різна. Однак, так як всі вони засновані на одній головній ідеї – рендерити найбільш точно – багато принципів легко переносяться з проекту на проект або з движка у движок. Крім якості рендера, найбільш серйозна причина використовувати реальні значення властивостей матеріалів – це системність. Наявність єдиних базових матеріалів знімає з художника необхідність вгадувати вірні настройки при створенні матеріалів. При цьому спрощується арт-дирекшн, оскільки є гарантія, що створений художниками контент буде чудово виглядати при будь-якому освітленні.

Про нас

Академія комп’ютерної графіки була створена в 2005 році як центр підготовки фахівців для девелоперських компаній, діяльність яких безпосередньо пов’язана з виробництвом графіки для комп’ютерних ігор і реклами.

Сьогодні у вас є унікальна можливість пройти професійну підготовку по найбільш популярних напрямках в сфері цифрової графіки. Наші досвідчені інструктори готові ділитися з вами новітніми технологіями створення арту не тільки для різних жанрів комп’ютерних ігор, але і для інших галузей і напрямків продакшена.

+ 38 (096) 228-21-29

+38 (095) 498-84-43

info@academygraphics.com.ua

vadim popenko

  • ІНСТРУКТОРИ

    Всі інструктори Академії акредитовані, є фахівцями високого класу, мають пряме відношення до розробок і займають ключові посади в найбільших компаніях геймдеву.

  • ОБЛАДНАННЯ

    Все навчання проходить на нашій базі. Вам не потрібно брати з собою ноутбуки та інші девайси для навчання. Клас повністю укомплектований стаціонарними комп’ютерами і графічними планшетами.

  • СЕРТИФІКАЦІЯ

    Всі студенти, які успішно закінчили наші курси за 3D–напрямками, отримують міжнародний сертифікат AUTODESK, а за 2D–напрямками – сертифікат Академії ARTCLUB.

  • СТАНДАРТ
  • ПРОФЕСІОНАЛ
  • СКАЛПТИНГ
  • ТЕКСТУРИНГ
  • ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
  • КОМПОУЗИНГ
  • ЦИФРОВА ГРАФІКА
  • КОНЦЕПТ-АРТ
  • АНІМАЦІЯ

Artclub

Scroll to top