artclub_1-min

CG ACADEMY

DIGITAL ART LABORATORY

bg2

Тренинговый центр AUTODESK

Современные технологии

Доступный материал

Удобное расположение

СЕРТИФІКАЦІЯ!

У нашому тренінговому центрі ви можете пройти офіційну сертифікацію AUTODESK.

АКЦІЯ!

Гнучка система знижок для наших студентів. Від 5 до 10% на наступний курс протягом року.

AUTODESK

Тепер студенти можуть отримати безкоштовне програмне забезпечення AUTODESK на 3 роки.

ЗУСТРІЧІ

Для студентів ARTCLUB ми постійно проводимо зустрічі с продакшн студіями! Слідкуйте за нами у FACEBOOK!

Курси АКАДЕМІЇ ARTCLUB

СТАНДАРТ

Полігональне моделювання пропсів з нуля

Курс “СТАНДАРТ” – основа для тих, хто робить перші кроки в новій для себе індустрії створення комп’ютерних фільмів та ігор. Всі наші роботи в 3D ми робимо, використовуючи два продукти: Autodesk Maya і 3ds Max.

ПРОФЕСІОНАЛ

3D-моделювання техніки та персонажів

Курс “ПРОФЕСІОНАЛ” – для тих, хто вже має досвід роботи з тривимірною графікою і хоче навчитися правильно моделювати персонажа за концептом і техніку – за кресленнями.

СКАЛПТИНГ

Скалптинг техніки та персонажів у ZBrush

Відмінною особливістю ZBrush є імітація процесу ліплення 3D-скульптури, посиленого движком тривимірного рендеринга в реальному часі, що істотно спрощує процедуру створення необхідного 3D-об’єкта.

ТЕКСТУРИНГ

Класичний та PBR текстуринг 3D-об’єктів

Курс включає в себе елементи моделинга, розкладки, текстуринг персонажів, оточення, текстури для движка Unreal, Unity. Ви вивчите Photoshop на професійному рівні текстурщика. На заняттях розглядаються текстури моделей з сучасних ігор, класичні та новітні методи PBR текстурування.

ВІЗУАЛІЗАЦІЯ

Рендеринг в 3dsMax/Maya/PBR/Mental Ray/Vray

Курс читається в програмах Autodesk 3D Max/Maya і в програмах PBR. Візуалізація (рендеринг) – процес отримання зображення за створеною тривимірною моделлю, або, мовою комп‘ютерної графіки, це створення цифрового растрового зображення за 3D-розробленою сценою або об’єктом.

КОМПОУЗИНГ

Компоузинг в NUKE

Nuke відноситься до так званих «композерских» програм і застосовується при обробці, накладенні ефектів, фінальній збірці відзнятого відео- та кіноматериала, при створенні рекламних роликів, мультфільмів, кінофільмів, а також для інших завдань.

ЦИФРОВА ГРАФІКА

Колажування/Ілюстрація/Фіналізація арту

Курс “ЦИФРОВА ГРАФІКА” присвячений колажуванню і базовим навичкам художника-початківця. Вимоги до цього курсу – вміння працювати на планшеті та в графічному редакторі. Якщо у вас є сумніви щодо своїх навичок, ми допоможемо вам відновити пробіли.

КОНЦЕПТ-АРТ

Концепт-арт в Adobe Photoshop

Як правило, концепт створюється на початковій стадії розробки проекту і призначається для використання в фільмах, комп’ютерних іграх, коміксах до створення фінальної версії. Також називається “концепт-дизайном”.

АНІМАЦІЯ

3D-анімація в Maya

Цей курс розроблений для ознайомлення з усіма основними законами і принципами 3D-анімації, що дозволить початківцям аніматорам придбати базові знання і зрозуміти конструктивний спосіб побудови створення руху.

Як записатись?

Для запису на обраний курс ви можете надіслати смс-повідомлення, в якому вказати своє ім’я, прізвище і курс. За 10 днів до початку курсу ми зв’яжемося з вами і повідомимо про початок занять. Також на окремій сторінці кожного з курсів можна стежити за лічильником до початку занять наступної групи. Також ви можете отримати консультацію за номером: +38 (095) 498-84-43.

Вимоги до студентів

ПК

Для навчання вам необхідно мати процесор Intel Core i3 х64 та вище, ОЗУ від 8ГБ, навички роботи у Windows 7/8/10, вміння встановлювати/видаляти програми та оновлювати їх.

Графічний редактор та планшет

Для курсів з 2D-графіки та скалптингу вам знадобиться графічний планшет. Також бажано мати знання графічного редактора Photoshop (мінімум – на базовому рівні).

Англійська мова

Знання англійської мови (від елементарного рівня) для комфортної роботи з інтерфейсом програм. Не тільки інтерфейси та підказки, але й найкращі уроки озвучені саме англійською.

Домашнє завдання

Вам знадобиться флешка до 2ГБ для трансферу файлів домашнього завдання, а також доступ до інтернету для зв’язку з викладачем.

Про нас

Академія комп’ютерної графіки була створена в 2005 році як центр підготовки фахівців для девелоперських компаній, діяльність яких безпосередньо пов’язана з виробництвом графіки для комп’ютерних ігор і реклами.

Сьогодні у вас є унікальна можливість пройти професійну підготовку по найбільш популярних напрямках в сфері цифрової графіки. Наші досвідчені інструктори готові ділитися з вами новітніми технологіями створення арту не тільки для різних жанрів комп’ютерних ігор, але і для інших галузей і напрямків продакшена.

+ 38 (096) 228-21-29

+38 (095) 498-84-43

  • ІНСТРУКТОРИ

    Всі інструктори Академії акредитовані, є фахівцями високого класу, мають пряме відношення до розробок і займають ключові посади в найбільших компаніях геймдеву.

  • ОБЛАДНАННЯ

    Все навчання проходить на нашій базі. Вам не потрібно брати з собою ноутбуки та інші девайси для навчання. Клас повністю укомплектований стаціонарними комп’ютерами і графічними планшетами.

  • СЕРТИФІКАЦІЯ

    Всі студенти, які успішно закінчили наші курси за 3Dнапрямками, отримують міжнародний сертифікат AUTODESK, а за 2Dнапрямками – сертифікат Академії ARTCLUB.